Projekt "Schnupperkurs": Germanistikstudierende konzipieren Deutsch-Workshops an spanischen Schulen – Erfahrungsbericht und Didaktisierungsvorschläge

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 22-07-2015
Julia Brade Amaia Conde Silke Lombardero

Laburpena

2010etik 2013ra bitartean, Alemaniar Filologia eta Itzulpengitza ikasketetako ikasleek «Alemaniera irakasteko metodologia» izeneko hautazko ikasgaian tailerrak prestatu eta burutu izan dituzte. Tailer hauen helburua bikoitza izan da: batetik, alemaniar hizkuntza eta kultura, eta bestetik, Letren Fakultatearen ikasketa eskaintza ezagutaraztea.

Artikulu honen xede nagusia praktika mota honek bai Unibertsitateko ikasleentzat eta baita institutoetako ikasleentzat ere dituen baliagarritasuna eta onura erakustea da.

Tailer hauen sortze prozesua zein zen eta tailerrak institutoetan nola gauzatu ziren deskribatuz, praktika hauetan interesaturik daudenei gure esperientziaz baliatzeko aukera eskaini nahi diegu.

Artikulu hau lehenik alemaneraz eta jarraian gazteleraz irakur daiteke.

Abstract 145 | PDF (Español) Downloads 333

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artículos