HIRIGUNEKO GARRAIO PUBLIKO SISTEMAREN ERAGINA HIRIEN BIZI KALITATEAREN HAUTEMATEAN. CITY MARKETINAREN IKUSPUNTUTIK HAUSNARKETA / THE INFLUENCE OF URBAN TRANSPORT SISTEMS IN THE PERCEPTION OF THE QUIALITY OF LIFE. A VIEW FROM A CITY MARKETING PERSPECTIVE
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
31-01-2015
David García Castro
Victoria de Elizagarate Gutiérrez
Iñaki Letamendia Galdós
Jan Kazak
Laburpena
Hirien lehiakortasuna hobetzeko berebiziko garrantzia duen tresna dela erakutsi du hiri marketinak. Hiriek garatutako estrategietan, hirien bizi kalitatean oinarritutako ezberdintze estrategiak dira azpimarragarri izan dira, izan duten arrakastagatik. Autore askok hirien bizi kalitatearen hobetzea ingurugiroarekin, gizartearekin edo ekonomiarekin erlazionatutako adierazleekin identifikatzen dute; baina hobekuntza hauek ez dute zertan biztanleen begietara ikusgai izan behar. Gainera, aztertutako literaturak garraio publikoa – aspektu ekonomikoetan, sozialetan eta ingurugiroan duen efektua – bizi kalitatea baldintzatzen duen elementu bat dela agerian jarri du. Kasu honetan, ikerketa honek planteatu diren lau konstruktuen eta bizi kalitatearen arteko harreman positiboa dagoen aztertuko du. Horretarako, lehenik eta behin garraio publikoak garapen ekonomikoan, garapen sozialean, ingurugiroan eta irisgarritasunean duen eragina neurtzeko planteatutako eskalak baliagarriak diren egiaztatuko da.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artículos