La implantación del ECTS: reflexiones para después de una larga experiencia

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 19-10-2011
Agustín Galán García Elena Rama Matías

Laburpena

2004/05 ikasturtean ECTS kredituak ezartzeko esperientzia pilotuan Huelvako Unibertsitatearen Lan Harremanen Diplomaturak izandako parte-hartzeak aldaketak eragin ditu esku hartutako irakasleen pentsamoldeari eta irakaskuntza-praktikei dagokienez.

Halaber, irakasle garen aldetik, une hartatik lan horretan aplikatutako ereduaren bilakaeraren atzera begirako ikuspegia eskaini dugu. Ikaskuntza-xedeak eskumen gisa definitutako irakaskuntza-gidak egitea, informazioaren eta ezagutzaren teknologia berriak autoikaskuntzaren mesederako erabiltzea, lana irakasle-taldeetan egitea eta zeharkako eskumenak garatzea dira, hain zuzen, prozesuan gehien nabarmendu diren gertaera garrantzitsuenak. Horrez gain, ikasleak esperientzia pilotuaren inguruan izandako hautematea eta irakasgai ezberdinetan eskuratutako ikasketa-emaitzak kontuan izan ditugu.

Nola aipatu

Galán García, A., & Rama Matías, E. (2011). La implantación del ECTS: reflexiones para después de una larga experiencia. Lan Harremanak - Revista De Relaciones Laborales, (17). https://doi.org/10.1387/lan-harremanak.3076
Abstract 187 | PDF (Español) Downloads 94

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak