¿Existe espacio para una banca ética?

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 22-02-2012
Juan San Emeterio José Luis Retolaza

Laburpena

Artikulu honetan, gure ingurunean, marketingaren ikuspegitik, «Banka Etiko» bat garatzeko aukera aztertu nahi dugu. Horri dagokionez, ez dugu legala edo ekonomiko eta finantzarioa bezalakoak izan daitezkeen beste aukera-baldintzarik aztertzen; mota horretako erakunde batek eduki zezakeen eskaria aztertzera xedatzen gara. Artikuluaren hasieran, Banka Etikoa kontzeptua bera aztertzen da; ondoren, gai horri buruzko erreferente espainiar eta europarrak aztertzen dira; jarraian, Euskal Herrian gauzatutako landa-azterketa batetatik ondorioztatutako datuetan sakontzen da; eta, azkenik, mota horretako errealitate bat azaleratzea ahalbidetuko lukeen marketing-planteamendura hurbiltzen gara.

Nola aipatu

San Emeterio, J., & Retolaza, J. L. (2012). ¿Existe espacio para una banca ética?. Lan Harremanak - Revista De Relaciones Laborales, (9). https://doi.org/10.1387/lan-harremanak.5255
Abstract 1184 | PDF (Español) Downloads 575

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak