Las empresas transnacionales y los Derechos Humanos

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 12-09-2011
Agnes Giner

Laburpena

Artikulu honen helburua diziplinarteko ikuspuntutik enpresen eta giza eskubideen artean dauden harremanak azaltzea da. Enpresaren gizarte-erantzukizunari buruzko teoria tradizionaletatik abiatuta, artikuluak hausnarketa egiten du giza baliabideen ikuspegitik enpresa-erantzukizunaren jatorri, garapen, erronka eta norainokoen inguruan. Bereziki, borondatezko jokabide-kodeetan eta «enpresa-arreta egokiaren» kontzeptuan oinarritzen da. Aipatu kontzeptua portaera etikoaren adierazleak eskaintzeko eta giza eskubideekiko abusatuz enpresa-sopikuntza saihesteko sartu da. Lanaren amaieran hainbat hausnarketa eta gomendio dago etorkizunean ikertzeko. Gatazka-zonetan diharduten enpresa transnazionalen zereginari buruz azterketa sistematikoagoak eta enpirikoagoak egin behar direla azpimarratzen da. Gauza bera gertatzen da eragiketen ondorio negatiboak minimizatu edo arintzeko sektore pribatuan diharduten eragileen erantzunaren eraginkortasuna aztertzeko orduan.

Nola aipatu

Giner, A. (2011). Las empresas transnacionales y los Derechos Humanos. Lan Harremanak - Revista De Relaciones Laborales, (19). https://doi.org/10.1387/lan-harremanak.2652
Abstract 2928 | PDF (Español) Downloads 3167

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak