La Responsabilidad Social Corporativa de las multinacionales españolas en Colombia

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 12-09-2011
Alejandro Pulido Pedro Ramiro

Laburpena

Gizarte Erantzukizun Korporatiboa enpresa-kudeaketaren estrategia berria da eta Kolonbiara iritsi da negozio-eskolek, enpresa-elkarteek eta korporazio transnazionaletako etxe nagusien gidalerroek emandako bultzadari esker. Konpainia hauek paradigma hori garatzen ari dira, aldi berean, bezero berriak irabazi eta beste merkatuetan murgiltzeko, negozio-lerroak finkatu eta zabaltzeko, tertziarizazioa sustatzeko, izen handia hartu eta marka baloratzeko, estatuko erregulazioa saihesteko, aurki daitezkeen gizarte-erresistentziak desaktibatzeko eta herrialdean eragiketak errazago egiteko baldintzak hobetzeko. Artikulu honetan Espainiako multinazionalek Kolonbian dituzten GEKren ekimen nabarmenenak aztertuko dira; arrazoibide korporatiboa baino urrunago, negozio-eredu horren aplikazioak Kolonbia bezalako testuinguruan izan ditzakeen interesak eta inplikazioak azalduko dira.

Nola aipatu

Pulido, A., & Ramiro, P. (2011). La Responsabilidad Social Corporativa de las multinacionales españolas en Colombia. Lan Harremanak - Revista De Relaciones Laborales, (19). https://doi.org/10.1387/lan-harremanak.2664
Abstract 1069 | PDF (Español) Downloads 2374

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak