Desarrollo metodológico de un Assessment Center basado en un Sistema de Gestión por Competencias

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 17-02-2012
Ángel José Olaz Capitán

Laburpena

Assessment Center (AC) izaera kuantitatibo eta kualitatiboa duten prozesuetan egituratutako Metodologia bat da. Proba eta egoera ad hoc multzo bat eraikiz, pertsona lanposturako zenbateraino den egokia aztertzen du, eta aurreikusi egiten du haren balizko garapen profesionala. Alderdi horrekin bat eginik, AC-k lagundu egiten ditu izangaien kalifikazioak aztertzen, konpetentziaren ikuspegitik. Aurrekoak kontuan harturik, lan honek, lehenik eta behin, bere bilakaeraren azterlan historiko labur bat egiten du, eta gizarte-zientzietan datuak neurtzeko eta aztertzeko zailtasunarekin zerikusia duten hainbat auzi aztertzen ditu; bigarrenik, konpetentzia terminoaren esanahia aztertzen du, eta azkenik, konpetentzia bidezko kudeaketan oinarritzen den eredu baten garapena arakatzen du, lan postuan hautagaien kalifikazioak neurtzeko ezagupen-, gaitasun- eta trebetasun-multzo gisa hartuta. Horrela, eta metodo honen bitartez, antolakuntza konplexuetan giza kapitalaren hautaketa-, prestakuntza- eta garapen-prozesuak ulertzea eta hobetzea errazagoa da.

Nola aipatu

Olaz Capitán, Ángel J. (2012). Desarrollo metodológico de un Assessment Center basado en un Sistema de Gestión por Competencias. Lan Harremanak - Revista De Relaciones Laborales, (24). https://doi.org/10.1387/lan-harremanak.4693
Abstract 5195 | PDF (Español) Downloads 6011

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Atal Irekia