Urrutiko hezkuntza. COVID-19aren eragina Bigarren Hezkuntzan

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 2021-06-21
Ainhize Gamarra

Laburpena

Artikulu honek urrutiko hezkuntzara bat-batean aldatzeak hezkuntza kalitatean izan duen eragina ikerketzea du helburu, hain zuzen ere Bigarren Hezkuntzan (DBH eta Batxilergoan) EAEn. COVID-19aren pandemia dela eta, ikasketa-zentro guztiak itxi eta biztanleria etxean konfina- tuta egon behar izan denez, urrutiko hezkuntza beharrezkoa bihurtu da. Bigarren Hezkuntzako ikasleek eta irakasleek beti hezkuntza presentzialean lan egin dute, eta ez dute inoiz urrutiko hezkuntzarekin au- rreko kontakturik izan, salbuespen gutxi izan ezik. Horregatik, urrutiko hezkuntzara egokitzeko proze- sua eta haren ondorioak aztertuko dira, eta lortutako emaitzak eta ondorioak erakutsiko. Era horretan, hezkuntza kalitatean izandako eragina ezagutzeko, adierazitako egoera aztertzen da, bai ikasleen, bai irakasleen ikuspuntutik metodologia kuantitatiboa eta kualitatiboa erabiliz.

Nola aipatu

Gamarra, A. (2021). Urrutiko hezkuntza. COVID-19aren eragina Bigarren Hezkuntzan. Tantak. EHUko Hezkuntza Aldizkaria., 33(1), 43–82. https://doi.org/10.1387/tantak.21841
Abstract 348 | PDF Downloads 476

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak