Vol. 33 No. 1 (2021)
Papers
Bidegurutzeak eta zirrikituak. Zientzia-hezitzaile feministen optikak eta praktikak hausnarketagai
Abstract 498 | PDF (Euskara) Downloads 563 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21488
Page 9-41
Hegoaldeko Haur eta Lehen Hezkuntza graduetako ikasleen eleaniztasun-usteak
Abstract 668 | PDF (Euskara) Downloads 609 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22244
Page 165-181
ikaskuntza-Zerbitzua. Hezkuntza komunitateko eragile ezberdinen arteko harremanak eraikitzeko eta sendotzeko bidea
Abstract 556 | PDF (Euskara) Downloads 516 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22119
Page 83-105
Urrutiko hezkuntza. COVID-19aren eragina Bigarren Hezkuntzan
Abstract 541 | PDF (Euskara) Downloads 646 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21841
Page 43-82
Berrikuntza prozesuetan irakaslearen rolak duen garrantzia eta eragina: Bizkaiko ikastetxe baten ikerketa kasua
Abstract 545 | PDF (Euskara) Downloads 558 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22203
Page 107-136
Golden 5 elkarbizitza programa: aritutako irakasleen ikuspegia
Abstract 461 | PDF (Euskara) Downloads 408 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21929Book reviews
Esperimentazioan sakonduz biziberritu.
Abstract 207 | PDF (Euskara) Downloads 294
Page 185-186