Vol. 33 No 1 (2021)
Artikuluak
Bidegurutzeak eta zirrikituak. Zientzia-hezitzaile feministen optikak eta praktikak hausnarketagai
Abstract 426 | PDF (Euskara) Downloads 476 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21488
Page 9-41
Hegoaldeko Haur eta Lehen Hezkuntza graduetako ikasleen eleaniztasun-usteak
Abstract 569 | PDF (Euskara) Downloads 499 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22244
Page 165-181
ikaskuntza-Zerbitzua. Hezkuntza komunitateko eragile ezberdinen arteko harremanak eraikitzeko eta sendotzeko bidea
Abstract 434 | PDF (Euskara) Downloads 384 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22119
Page 83-105
Urrutiko hezkuntza. COVID-19aren eragina Bigarren Hezkuntzan
Abstract 436 | PDF (Euskara) Downloads 594 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21841
Page 43-82
Berrikuntza prozesuetan irakaslearen rolak duen garrantzia eta eragina: Bizkaiko ikastetxe baten ikerketa kasua
Abstract 437 | PDF (Euskara) Downloads 455 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22203
Page 107-136
Golden 5 elkarbizitza programa: aritutako irakasleen ikuspegia
Abstract 372 | PDF (Euskara) Downloads 322 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21929Liburuen berri (erreseinak)
Esperimentazioan sakonduz biziberritu.
Abstract 141 | PDF (Euskara) Downloads 239
Page 185-186