Vol. 33 No. 1 (2021)
Papers
Bidegurutzeak eta zirrikituak. Zientzia-hezitzaile feministen optikak eta praktikak hausnarketagai
Abstract 412 | PDF (Euskara) Downloads 464 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21488
Page 9-41
Hegoaldeko Haur eta Lehen Hezkuntza graduetako ikasleen eleaniztasun-usteak
Abstract 557 | PDF (Euskara) Downloads 490 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22244
Page 165-181
ikaskuntza-Zerbitzua. Hezkuntza komunitateko eragile ezberdinen arteko harremanak eraikitzeko eta sendotzeko bidea
Abstract 427 | PDF (Euskara) Downloads 376 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22119
Page 83-105
Urrutiko hezkuntza. COVID-19aren eragina Bigarren Hezkuntzan
Abstract 431 | PDF (Euskara) Downloads 589 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21841
Page 43-82
Berrikuntza prozesuetan irakaslearen rolak duen garrantzia eta eragina: Bizkaiko ikastetxe baten ikerketa kasua
Abstract 424 | PDF (Euskara) Downloads 440 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22203
Page 107-136
Golden 5 elkarbizitza programa: aritutako irakasleen ikuspegia
Abstract 352 | PDF (Euskara) Downloads 309 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.21929Book reviews
Esperimentazioan sakonduz biziberritu.
Abstract 136 | PDF (Euskara) Downloads 230
Page 185-186