References
AIMC-EGM-AGENCIA CATALANA DEL CONSUM (2011). Els joves i les Tic d'acces a l'entorn virutal. Estudis sobre els hàbits de consum dels joves de Catalunya. Col·lecció Estudis. [https://www.consum.cat/documentacio/14016.pdf] Accessed: 20.09.2013.
BRINGUÉ, Xavier; SÁDABA Charo. (2011). Menores y redes sociales. Foro Generaciones Interactivas. Madrid: Fundación Telefónica. [http://www.generacionesinteractivas.org/?p=2892] Accessed: 20.03.2011.
BRINGUÉ, Xavier; SÁDABA Charo. (2009). La Generación Interactiva en España. Niños y adolescentes ante las pantallas. Madrid: Colección Fundación Telefónica. Ariel. [http://www.osimga.gal/export/sites/osimga/gl/documentos/d/Bringue-Sadaba_Generacion-interactiva-espana-1.pdf] Accessed: 21.04.2013.
CONTRERAS-ESPINOSA, Ruth, Sofia; GARCÍA, Irene; GONZÁLEZ, Zahaira; MASSANA, Eulalia; NAVARRO, Héctor. (2011). Convergència mediática digital: El consum de continguts i l'ús de nous mitjans per dones a Catalunya. Barcelona: Institut Català de les Dones. [http://www.recercat.cat/handle/10854/2442] Accessed: 21.04.2013.
GARCÍA-JIMÉNEZ, Antonio; LÓPEZ DE AYALA, Maria; CATALINA-GARCÍA, Beatriz (2013). Hábitos de uso en Internet y en las redes sociales de los adolescentes españoles. En: Revista Comunicar, nº 41, vol. 2, pp. 195-204. [http://dx.doi.org/10.3916/C41-2013-19] Accessed: 21.04.2014.
GARMENDIA, M., GARITAONANDIA, C., MARTÍNEZ, G. ; CASADO, M. A. (2011). Riesgos y seguridad en internet: Los menores españoles en el contexto europeo. Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea, Bilbao: [EU Kids Online. http://www.lse.ac.uk/media@lse/research/EUKidsOnline/EU%20Kids%20II%20(2009-11)/National%20reports/Spanish%20report.pdf] Accessed: 21.04.2014.
GRODAL, Torben (2000). Video games and the pleasure of control. En: ZILLMAN, Dolf y VORDERER, Peter (eds.) Media entertainment: The psychology of its appeal. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum, p. 197-213.
IVORY, James (2006). Still a Man's Game: Gender Representation in Online Reviews of Video Games. En: Mass Communication and Society, nº 9, vol.1, pp.103-114.
LIVINGSTONE, Sonia; BRAKE, David. (2010). On the Rapid Rise of Social Networking Sites: New Findings and Policy Implications. Children & Society, nº 24, pp. 75-83. [http://dx.doi.org/10.1111/j.1099-0860.2009.00243.x] Accessed: 21.04.2014.
LIVINGSTONE, Sonia, HADDON, Leslie, GÖRZIG, Anke, ; ÓLAFSSON, Kjartan (2011). Risks and Safety on the Internet: The Perspective of European Children. Full Findings. LSE, London: EU Kids Online. [http://www.lse.ac.uk/media%40lse/research/EUKidsOnline/EU%20Kids%20II%20(2009-11)/EUKidsOnlineIIReports/D4FullFindings.pdf] Accessed: 21.04.2014.
KERR, Aphra. (2003). Girls/Women Just Want to Have Fun. A Study of Adult Female Players of Digital Games. En: Level Up Conference Proceedings. University of Utrecht, pp. 270-285. [http://eprints.nuim.ie/1232/1/DIGRA_04_akerr.pdf] Accessed: 11.05.2011.
MADEN, Mary; CORTESI, Sandra; GASSER, Urs; LENHART, Amanda; DUGGAN, Maeve. (2012). Parents, Teens, and Online Privacy. Pew Internet & American Life Project. Report Nov 20. [http://www.pewinternet.org/files/old-media//Files/Reports/2012/PIP_ParentsTeensAndPrivacy.pdf] Accessed: 15.11.2013.
MORENO, Isidro, GARCÍA, José Antonio. (2006). Nuevas pantallas: otras formas de comunicar en el siglo XXI. Revista Educatio siglo XXI, nº 24, pp. 123-150. [http://revistas.um.es/educatio/article/view/158] Accessed: 15.11.2013.
NAVARRO-GUERE, Héctor; GONZÁLEZ, Zahaira, MASSANA, Eulalia, GARCÍA, Irene, CONTRERAS-ESPINOSA, Ruth S. (2011). Pantalles, continguts i usuaris. Panorama de la convergència mediàtica digital, els continguts i el consum a Catalunya. Barcelona: Consell de l'Audiovisual de Catalunya. [https://www.cac.cat/pfw_files/cma/recerca/estudis_recerca/Consum_multipantalla.pdf] Accessed: 10.11.2014.
PÉREZ TORNERO, José Manuel; PULIDO, Cristina. (2012). Infància i TIC a Catalunya: la bombolla mediática d'infants i adolescents. UNICEF Comitè Catalunya. [https://www.unicef.es/sites/www.unicef.es/files/DOCS-MITJANS_COMUNICACIO.pdf] Accessed: 10.11.2014.
RUANO, Soledad. (2010). Internet y la telefonía móvil. Nuevos soportes para distribuir contenidos audiovisuales. Revista Razón y Palabra, nº 68. [http://www.razonypalabra.org.mx/N/n68/varia/ruano.html] Accessed: 12.02.2015.
SÁNCHEZ, Adolfo; FERNÁNDEZ Maria. (2010). Informe generación 2.0. Hábitos de los adolescentes en el uso de las redes sociales. Estudio comparativo entre Comunidades Autónomas. Universidad Camilo José Cela. Madrid. [http://estaticos.elmundo.es/documentos/2010/07/06/Generacion20.pdf] Accessed: 02.06.2015.
RIDEOUT, Vicky. (2011). Zero to Eight: Children's Media Use in America. Common Sense Media Research Study. October 25. [https://www.commonsensemedia.org/research/zero-to-eight-childrens-media-use-in-america/key-finding-1%3A-young-children-use-digital-media-frequently#] Accessed: 02.06.2015.
ROCA, Meritxell; ARANDA, Daniel; SÁNCHEZ, Jordi (2012) Convergència mediàtica i joves. Usos, espais i estratègies de mediació familiar en el consum audiovisual dels adolescents catalans. Barcelona: Internet Interdisciplinary Institute. [http://www.in3.cat/opencms_portalin3/opencms/en/publicacions/informes/index.html?resultsPerPage=50&displayPages=10¤tPage=2] Accessed: 21.04.2013.
VALKENBURG, Patti & PETER, Jochen (2011). Online Communication among Adolescents: An integrated model of its attraction, opportunities, and risks. Journal of Adolescent Health, nº 48, vol.2, pp.121-127. [http://dx.doi.org/10.1016/j.jadohealth.2010.08.020] Accessed: 11.10.2015.