Hedabide digitalen kontsumoa Kataluniako (Espainia) haur eta nerabeen artean

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 09-12-2015
Ruth Contreras-Espinosa Irene García Medina Zahaira González

Laburpena

Ikerketa honen helburua hedabide digitalen erabilera-patroia, plataforma erabilienak, eta gurasoek ezartzen dituzken kontrolak ezagutzea da, 7 eta 10 urte arteko haurren eta 11 eta 12 urteko nerabeen artean. Hauek, epe ertainean joera berrien eragin handiena jasoko duten taldeak dira. Emaitzek adierazten dute hedabide digitalak haurren eguneroko bizitzan presente daudela, eta eduki gogokoenak ohiko moduan kontsumitzen dituztela. Emaitza hauek garrantzi handikoak izan daitezke, erabiltzaile moduan konbergentzia-kultura honetan duten boterea ezagutzen eta erabiltzen bada.

Nola aipatu

Contreras-Espinosa, R., García Medina, I., & González, Z. (2015). Hedabide digitalen kontsumoa Kataluniako (Espainia) haur eta nerabeen artean. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 20(39). https://doi.org/10.1387/zer.15529
Abstract 1515 | PDF (English) Downloads 608

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
AIMC-EGM-AGENCIA CATALANA DEL CONSUM (2011). Els joves i les Tic d'acces a l'entorn virutal. Estudis sobre els hàbits de consum dels joves de Catalunya. Col·lecció Estudis. [https://www.consum.cat/documentacio/14016.pdf] Accessed: 20.09.2013.

BRINGUÉ, Xavier; SÁDABA Charo. (2011). Menores y redes sociales. Foro Generaciones Interactivas. Madrid: Fundación Telefónica. [http://www.generacionesinteractivas.org/?p=2892] Accessed: 20.03.2011.

BRINGUÉ, Xavier; SÁDABA Charo. (2009). La Generación Interactiva en España. Niños y adolescentes ante las pantallas. Madrid: Colección Fundación Telefónica. Ariel. [http://www.osimga.gal/export/sites/osimga/gl/documentos/d/Bringue-Sadaba_Generacion-interactiva-espana-1.pdf] Accessed: 21.04.2013.

CONTRERAS-ESPINOSA, Ruth, Sofia; GARCÍA, Irene; GONZÁLEZ, Zahaira; MASSANA, Eulalia; NAVARRO, Héctor. (2011). Convergència mediática digital: El consum de continguts i l'ús de nous mitjans per dones a Catalunya. Barcelona: Institut Català de les Dones. [http://www.recercat.cat/handle/10854/2442] Accessed: 21.04.2013.

GARCÍA-JIMÉNEZ, Antonio; LÓPEZ DE AYALA, Maria; CATALINA-GARCÍA, Beatriz (2013). Hábitos de uso en Internet y en las redes sociales de los adolescentes españoles. En: Revista Comunicar, nº 41, vol. 2, pp. 195-204. [http://dx.doi.org/10.3916/C41-2013-19] Accessed: 21.04.2014.

GARMENDIA, M., GARITAONANDIA, C., MARTÍNEZ, G. ; CASADO, M. A. (2011). Riesgos y seguridad en internet: Los menores españoles en el contexto europeo. Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea, Bilbao: [EU Kids Online. http://www.lse.ac.uk/media@lse/research/EUKidsOnline/EU%20Kids%20II%20(2009-11)/National%20reports/Spanish%20report.pdf] Accessed: 21.04.2014.

GRODAL, Torben (2000). Video games and the pleasure of control. En: ZILLMAN, Dolf y VORDERER, Peter (eds.) Media entertainment: The psychology of its appeal. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum, p. 197-213.
IVORY, James (2006). Still a Man's Game: Gender Representation in Online Reviews of Video Games. En: Mass Communication and Society, nº 9, vol.1, pp.103-114.

LIVINGSTONE, Sonia; BRAKE, David. (2010). On the Rapid Rise of Social Networking Sites: New Findings and Policy Implications. Children & Society, nº 24, pp. 75-83. [http://dx.doi.org/10.1111/j.1099-0860.2009.00243.x] Accessed: 21.04.2014.

LIVINGSTONE, Sonia, HADDON, Leslie, GÖRZIG, Anke, ; ÓLAFSSON, Kjartan (2011). Risks and Safety on the Internet: The Perspective of European Children. Full Findings. LSE, London: EU Kids Online. [http://www.lse.ac.uk/media%40lse/research/EUKidsOnline/EU%20Kids%20II%20(2009-11)/EUKidsOnlineIIReports/D4FullFindings.pdf] Accessed: 21.04.2014.

KERR, Aphra. (2003). Girls/Women Just Want to Have Fun. A Study of Adult Female Players of Digital Games. En: Level Up Conference Proceedings. University of Utrecht, pp. 270-285. [http://eprints.nuim.ie/1232/1/DIGRA_04_akerr.pdf] Accessed: 11.05.2011.
MADEN, Mary; CORTESI, Sandra; GASSER, Urs; LENHART, Amanda; DUGGAN, Maeve. (2012). Parents, Teens, and Online Privacy. Pew Internet & American Life Project. Report Nov 20. [http://www.pewinternet.org/files/old-media//Files/Reports/2012/PIP_ParentsTeensAndPrivacy.pdf] Accessed: 15.11.2013.

MORENO, Isidro, GARCÍA, José Antonio. (2006). Nuevas pantallas: otras formas de comunicar en el siglo XXI. Revista Educatio siglo XXI, nº 24, pp. 123-150. [http://revistas.um.es/educatio/article/view/158] Accessed: 15.11.2013.

NAVARRO-GUERE, Héctor; GONZÁLEZ, Zahaira, MASSANA, Eulalia, GARCÍA, Irene, CONTRERAS-ESPINOSA, Ruth S. (2011). Pantalles, continguts i usuaris. Panorama de la convergència mediàtica digital, els continguts i el consum a Catalunya. Barcelona: Consell de l'Audiovisual de Catalunya. [https://www.cac.cat/pfw_files/cma/recerca/estudis_recerca/Consum_multipantalla.pdf] Accessed: 10.11.2014.

PÉREZ TORNERO, José Manuel; PULIDO, Cristina. (2012). Infància i TIC a Catalunya: la bombolla mediática d'infants i adolescents. UNICEF Comitè Catalunya. [https://www.unicef.es/sites/www.unicef.es/files/DOCS-MITJANS_COMUNICACIO.pdf] Accessed: 10.11.2014.

RUANO, Soledad. (2010). Internet y la telefonía móvil. Nuevos soportes para distribuir contenidos audiovisuales. Revista Razón y Palabra, nº 68. [http://www.razonypalabra.org.mx/N/n68/varia/ruano.html] Accessed: 12.02.2015.

SÁNCHEZ, Adolfo; FERNÁNDEZ Maria. (2010). Informe generación 2.0. Hábitos de los adolescentes en el uso de las redes sociales. Estudio comparativo entre Comunidades Autónomas. Universidad Camilo José Cela. Madrid. [http://estaticos.elmundo.es/documentos/2010/07/06/Generacion20.pdf] Accessed: 02.06.2015.

RIDEOUT, Vicky. (2011). Zero to Eight: Children's Media Use in America. Common Sense Media Research Study. October 25. [https://www.commonsensemedia.org/research/zero-to-eight-childrens-media-use-in-america/key-finding-1%3A-young-children-use-digital-media-frequently#] Accessed: 02.06.2015.

ROCA, Meritxell; ARANDA, Daniel; SÁNCHEZ, Jordi (2012) Convergència mediàtica i joves. Usos, espais i estratègies de mediació familiar en el consum audiovisual dels adolescents catalans. Barcelona: Internet Interdisciplinary Institute. [http://www.in3.cat/opencms_portalin3/opencms/en/publicacions/informes/index.html?resultsPerPage=50&displayPages=10¤tPage=2] Accessed: 21.04.2013.

VALKENBURG, Patti & PETER, Jochen (2011). Online Communication among Adolescents: An integrated model of its attraction, opportunities, and risks. Journal of Adolescent Health, nº 48, vol.2, pp.121-127. [http://dx.doi.org/10.1016/j.jadohealth.2010.08.020] Accessed: 11.10.2015.
Atala
Artikuluak