Aldizkariari buruz

ZER aldizkaria Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateak argitaratutako seihilabetekaria da. Zientzia-artikuluak biltzen ditu gaztelaniaz, euskaraz eta ingelesez, komunikazioaren arloari lotuak. Artikulu bakoitzak kanpoko ebaluazioa gainditu behar du argitara eman baino lehen. Horretarako, ezinbestekoa du bi ebaluatzaileren oniritzia jasotzea, ebaluazio itsua deritzon sisteman oinarrituta. ZER nazioarteko datu-base eta ebaluazio plataforma garrantzitsuenetan dago, eta eremu honetan eragin handiena duten argitalpenetako bat da. Gainera, liburu berri interesgarrienei buruzko berri laburrak eskaintzen ditu.

 

 


Egungo zenbakia

Argitaratua: 17-12-2024

Dossier

Gorputza, irudia eta sare sozialak: Influencer-en eragina eta sustapen-erakargarritasuna

Beatriz Feijoo, Arantxa Vizcaíno-Verdú, Patricia Núñez-Gómez
Abstract 573 | pdf (Español) Downloads 447

Page 13-16

«Nire gorputza orain erakusten ez badut, noiz egingo dut?» Gorpuztasuna eta kosifikazioa influencer-en bidez Instagramen

Nerea Cuenca Orellana, Sonia Dueñas Mohedas, Natalia Martínez Pérez
Abstract 339 | pdf (Español) Downloads 251

Page 19-38

Top makro influencers irudiaren analisia Instagramen: publizitate arduratsuak engagement handitzea lortzen du?

Cristina Gallego-Gómez, Rafael Carrasco Polaino, María-José Establés, Carmen Llovet
Abstract 290 | pdf (Español) Downloads 154

Page 39-64

Influencer-en gorputza: komunikazio intimotik pertsonaiak sortzera

Charlotte Michalak, David Galli
Abstract 235 | pdf (English) Downloads 160

Page 87-104

Erakusketa eta autopertzepzio fisikoa: nerabea eta influencer-aren publizitatea gorputzari eta dietari buruz Perun

Álvaro Montúfar-Calle, Henry Palomino-Moreno
Abstract 485 | pdf (Español) Downloads 238

Page 105-126

Edertasuna birdefinituz: TikTok-eko influencer-en efektua emakume gazteen autoestimuan eta gorputz-asetasunean

Daniela Paz Vegas Arenas, Isabel Rodríguez-de-Dios
Abstract 1219 | pdf (Español) Downloads 847

Page 127-146

Ondo ikusi > ondo sentitu. Marken eta influencer-en arteko lankidetzek nerabeentzako gorputzaren kultuan duten eragina

Luisa Zozaya-Durazo, María Jesús Yáñez-Galdames
Abstract 292 | pdf (Español) Downloads 176

Page 171-187

Artikuluak

La Nación eta Clarínen engagement-a Facebooken.

Natalia Raimondo Anselmino, Ana Laura Cardoso, José Rostagno
Abstract 148 | pdf (Español) Downloads 76

Page 191-220

Katalanaren presentzia komunikazioari buruzko ikerketa zientifikoan.

Joaquin Marqués, Joan Francesc Fondevila-Gascón, Miguel Ángel Violán
Abstract 224 | pdf (Español) Downloads 116

Page 221-243

Liburu aipamenak

European Cinema in the Streaming Era: Policy, Platforms and Production

Juan Ignacio Fernández Heruzo
Abstract 165 | pdf (Español) Downloads 72

Page 295-296

Claves para la redacción informativa

Natalia Meléndez Malavé
Abstract 182 | pdf (Español) Downloads 76

Page 300-301

Mujeres furiosas: el monstruo femenino en el audiovisual de terror

Iñaki Lazkano Arrillaga
Abstract 217 | pdf (Español) Downloads 166

Page 302-304

Historia de los medios de comunicación en España

Iñigo Marauri Castillo
Abstract 197 | pdf (Español) Downloads 127

Page 305-306