Aldizkariari buruz

ZER aldizkaria Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateak argitaratutako seihilabetekaria da. Zientzia-artikuluak biltzen ditu gaztelaniaz, euskaraz eta ingelesez, komunikazioaren arloari lotuak. Artikulu bakoitzak kanpoko ebaluazioa gainditu behar du argitara eman baino lehen. Horretarako, ezinbestekoa du bi ebaluatzaileren oniritzia jasotzea, ebaluazio itsua deritzon sisteman oinarrituta. ZER nazioarteko datu-base eta ebaluazio plataforma garrantzitsuenetan dago, eta eremu honetan eragin handiena duten argitalpenetako bat da. Gainera, liburu berri interesgarrienei buruzko berri laburrak eskaintzen ditu.

 

 


Egungo zenbakia

Argitaratua: 12-06-2024

Dossier

Desinformazioa eta mediatizazioa. Ikuspegiak, arazoak eta estrategia teorikoak eta metodologikoak komunikazio politikoaren ikerketaren desafioen aurrean

Daniel H. Cabrera Altieri, Guillermo López García, Eva Campos-Domínguez
Abstract 60 | pdf (Español) Downloads 83

Page 13-16

Voxetik Ana Rosara (eta alderantziz): «okupazioaren» fenomenoa infoentretenimenduko programetan

Lucía Márquez Martínez
Abstract 96 | pdf (Español) Downloads 177

Page 19-40

Ukrainako gerrari eta Gazako gerrari buruzko informazio-ekoizpenaren errutinaren azterketa À Punt-en eta TeleCincon

Germán Llorca, Javier Pérez Sánchez
Abstract 67 | pdf (Español) Downloads 47

Page 41-63

Kazetariaren irudia aro digitaleko desinformazioaren fenomenoaren aurrean

Miguel Martín, Asja Fior, Álex Costa Escuredo, José A. Ruiz San Román
Abstract 217 | pdf (Español) Downloads 97

Page 65-85

Fake news-ei buruzko azterlanen fidagarritasuna: dataset-ak eta metrikak

Vianny Geraldine Castellanos-Trujillo, Patricia Palomares-Sánchez, Raúl Rodríguez-Ferrándiz, Tatiana Hidalgo Marí
Abstract 90 | pdf (Español) Downloads 59

Page 87-109

Podcast-a fake news-ei aurre egiteko tresna: fact-checking-eko Espainiako enpresen estrategiak

María Rosario Onieva Mallero
Abstract 69 | pdf (Español) Downloads 50

Page 111-129

Hauteskunde eztabaiden fact-checking-a: Espainiako egiaztapen-agentzien kasu konparatiboaren azterketa

Pablo Hidalgo Cobo, Borja Ventura-Salom, Casandra López-Marcos
Abstract 82 | pdf (Español) Downloads 48

Page 131-151

Gazteak komunikabideen ekosisteman: belaunaldi berrien kontsumoari eta informazio-ekoizpenari begirada bat

Marta Meneu Borja, Alicia Soria Salvador, Joaquín Aguar Torres
Abstract 66 | pdf (Español) Downloads 69

Page 153-172

Oztopo klimatikoa sare sozialetan: desinformazioa eta zientziaren ahotsen aurkako erasoak

David Vicente Torrico, Marta Hernando Lera, Víctor González Puente
Abstract 73 | pdf (Español) Downloads 54

Page 173-199

Artikuluak

Genero-irudikapenak egungo bideoklipean. Emakumeen irudia emakumezkoen reggaetonean

Almudena Mata-Núñez
Abstract 68 | pdf (Español) Downloads 77

Page 223-240

Bangtan-en oinarritutako edukia sortzeko estrategia, BTS k-pop bandaren unibertso narratibo transmedia

Lara Díaz-Ardiaca, Montserrat Vidal-Mestre, Alfonso Freire-Sánchez
Abstract 110 | pdf (Español) Downloads 69

Page 241-265

Gazteen irudikapena komunikabideetan: Nafarroako kasuaren prentsa analisia.

Xabier Tirapu Intxaurrondo
Abstract 50 | pdf (Español) Downloads 38

Page 287-310

Hedabideen plangintza: funtzio estrategikoa testuinguru digitaleko publizitate-komunikazioan

Amaia Paniagua-Iglesias, Irene García-Ureta
Abstract 41 | pdf Downloads 31

Page 311-333

Marcelo Caetano estatu-bidaia Espainiara Espainiako eta Portugalgo prentsan: iritzi-estatua

Clara Sanz Hernando, Carla Baptista, Ana González-Cabrera
Abstract 42 | pdf (Español) Downloads 42

Page 335-354

Coca Cola Starlight eta Coca Cola Byte edo 8-bit: zapore ilunek harrituta

Claudio Centocchi
Abstract 64 | pdf (Español) Downloads 51

Page 355-380

Liburu aipamenak

Page 383-384

Examining the Future of Advertising and Brands in the New Entertainment Landscape

Juan Manuel Corbacho Valencia
Abstract 41 | pdf (Español) Downloads 18

Page 385-386

El arte del saber ligero. Una breve historia del exceso de información

Víctor Iturregui
Abstract 33 | pdf (Español) Downloads 25

Page 390-391

La batalla por las emociones. La tarjeta postal en las guerras mundiales

Bernardo Riego
Abstract 40 | pdf (Español) Downloads 34

Page 392-393

Genero-indarkeriaren tratamendu etikoa komunikabideetan

Iñigo Marauri-Castillo
Abstract 38 | pdf (Español) Downloads 25

Page 394-396