Bortizkeria eta prosozialitatea, Alacant-eko adin txikikoek ikusitako haurrentzako telebista-edukietan

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 12-09-2011
Victoria Tur Viñes Ildefonso Grande Esteban

Laburpena

Haurrentzako telebista-saioen edukiei buruzko azterketa bat oinarrian harturik, eta, bestetik, eduki bortitzen pertzeptzioari buruzko galdetegi bat, 4-12 urte bitarteko ikasleek erantzuna, hainbat ondorio aurkezten dira. Egiazta daitekeenez, identifikazioa areagotu egin da jarrera prosoziala duten edukiekin, antisoziala dutenekikoa baino gehiago, hauek desagertu ez badira ere. Bestalde, adin txikikoek ordu gehiagoz ikusi ohi dituzte bereziki nagusientzat diren saioak, beraientzat diseinatutakoak baino. Era berean, alde nabarmenak daude, generoen arabera ,bortizkeria ezaugarritzerakoan.

Nola aipatu

Tur Viñes, V., & Grande Esteban, I. (2011). Bortizkeria eta prosozialitatea, Alacant-eko adin txikikoek ikusitako haurrentzako telebista-edukietan. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 14(27). https://doi.org/10.1387/zer.2396
Abstract 215 | PDF (Español) Downloads 343

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala