Museoak eta Content Marketing-a. Eduki kulturalen sorkuntzarako eredu berri baterantz

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 26-12-2013
Santos M. Mateo

Laburpena

Museoek bisitariek euren bildumekiko irisgarritasun kognitibo eta emozionala gauzatzeko hedapen kulturalaren teoria eta praktika aplikatzen dute duela hainbat hamarkadetatik. Azken aldion museoetako komunikazio sailek bideraturiko komunikazio komertzialeko kanpaina eta ekimenen bidez azken buruan xede publizitario bat duten edukiak ari dira sortzen, horretarako Content Marketing-aren teknikaz baliatuaz. Artikulu honek edukien sorkuntzarako eredu berri hau azaltzen du, berau arrakastaz erabili den nazioarteko kasu batzuei erreparatuaz.

Nola aipatu

Mateo, S. M. (2013). Museoak eta Content Marketing-a. Eduki kulturalen sorkuntzarako eredu berri baterantz. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 18(34). https://doi.org/10.1387/zer.10639
Abstract 394 | PDF (Español) Downloads 1015

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak