Museoak eta Content Marketing-a. Eduki kulturalen sorkuntzarako eredu berri baterantz
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
26-12-2013
Santos M. Mateo
Laburpena
Museoek bisitariek euren bildumekiko irisgarritasun kognitibo eta emozionala gauzatzeko hedapen kulturalaren teoria eta praktika aplikatzen dute duela hainbat hamarkadetatik. Azken aldion museoetako komunikazio sailek bideraturiko komunikazio komertzialeko kanpaina eta ekimenen bidez azken buruan xede publizitario bat duten edukiak ari dira sortzen, horretarako Content Marketing-aren teknikaz baliatuaz. Artikulu honek edukien sorkuntzarako eredu berri hau azaltzen du, berau arrakastaz erabili den nazioarteko kasu batzuei erreparatuaz.
Nola aipatu
Mateo, S. M. (2013). Museoak eta Content Marketing-a. Eduki kulturalen sorkuntzarako eredu berri baterantz. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 18(34). https://doi.org/10.1387/zer.10639
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press