Publizitate politikoaren analisi konparatiboa Ameriketako Estatu Batuetako eta Espainiako 2008ko hauteskundeetan
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
26-12-2013
Antonio Pineda
Manuel Garrido
Marina Ramos
Laburpena
Ameriketako Estatu Batuetako eta Espainiako 2008ko hauteskundeetan YouTuben argitara emandako spot eta bideo politikoen antzekotasun eta ezberdintasunak analizatzen dira artikulu honetan. Datuek adierazten dute aipatu bi herrialde horietan bideorik gehienek hautagaia dutela ardatz. Hala eta guztiz ere, ezberdintasunak daude publizitate negatiboaren nahiz jorratutako gaien erabileran. Web 2.0.-ren potentzial berritzailea kontuan izanik ere, Internet publizitate politiko tradizionalaren kanal bat balitz bezala erabil daitekeela ere agerian uzten du ikerketak.
Nola aipatu
Pineda, A., Garrido, M., & Ramos, M. (2013). Publizitate politikoaren analisi konparatiboa Ameriketako Estatu Batuetako eta Espainiako 2008ko hauteskundeetan. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 18(34). https://doi.org/10.1387/zer.10645
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press