Espainiar merkatuan audientzia handiena izan duen fikzio iberoamerikarraren analisia
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
26-12-2013
Núria Simelio
Marta Ortega
Pilar Medina
Laburpena
Artikulu honek aztergai ditu Espainian 2010 urtean zehar audientzia handiena izan zuten produkzio iberoamerikarreko fikziozko telesailak. Helburua audientziaren zaletasunak zehaztea da, honela programatzaileek datu horiek erabili eta produkziojarraibideak ikuspuntu ezberdin eta hezitzaileagoan ezartzeko. Telesail horien audientzia-analisia eta fikzio horietan agertzen diren pertsonaien profil sozial eta demografikoaren azterketa aurkezten da. Ondorioek erakusten dute komenigarria litzatekeela pertsonaien eraketan aniztasun handiagoa egotea, ikus-entzuleak gaur egungo gizartea hobeto islatzen duten fikzio-produktuak eskatzen baititu.
Nola aipatu
Simelio, N., Ortega, M., & Medina, P. (2013). Espainiar merkatuan audientzia handiena izan duen fikzio iberoamerikarraren analisia. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 18(34). https://doi.org/10.1387/zer.10661
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press