Gizartearekin arduratsu diren enpresen komunikazio korporatibo estrategia: Harreman Kapitalaren analisia enpresaren eta stakeholders-en harremanen oinarri gisa
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
26-12-2013
Francisca Tejedo
Laburpena
Enpresaren eta haren stakeholders-en arteko harremanek ezagutza sortzen dute, Harreman Kapitala, eta epe luzera, balio intangible bat, enpresen balantzeetan aintzat hartzen ez dena. Horregatik, komunikazio korporatiboa Harreman Kapitala zabaltzeko elementu estrategikoa da, eta gizartearekin erantzukizunez jokatzeko praktika bat. Horrela, edukien analisirako metodologia erabilita aztertu da enpresek Harreman Kapitalari buruzko borondatezko iformazioa ematen ote duten urteroko memorietan. Emaitzek agerian utzi dute enpresek informazioa ezagutarazten dutela, eta enpresaren irudiarekin zerikusia duena dela zalbaduena.
Nola aipatu
Tejedo, F. (2013). Gizartearekin arduratsu diren enpresen komunikazio korporatibo estrategia: Harreman Kapitalaren analisia enpresaren eta stakeholders-en harremanen oinarri gisa. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 18(35). https://doi.org/10.1387/zer.10683
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press