Irudia, zerbitzuak, eztabaidak … zer bilatu eta eskaintzen dute tuiteatzen duten enpresek? Twitterren aktiboenak diren konpainien analisia

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 23-01-2015
Leire Iturregui Jesus Ángel Pérez Iñigo Marauri

Laburpena

Twitter izan da 2012an gehien hazi den sare soziala eta enpresen gustukoena beraien publiko objektiboekin konfiantza harremanak ezartzeko. 200 milioi erabiltzaile aktibo baino gehiago izanik eta egunean 175 milioi tuit argitaratuz, bezero posibleen arreta piztu eta bezero direnei atentzioa eskaintzeko plaza ideal kontsideratu daiteke. Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) finantzatutako EHU11/11 ikerketa proiektuaren barnean garatutako artikulu honetan, espainiar enpresa garrantzitsuenek Twitterren duten presentzia eta aktibitatea aztertzen da. Bezeroenganako arreta, korporazio informazio eta eskaintza eta promozioen aurretik kokatzen da, baina emozioetan oinarritutako publizitateak gora egin du eta konpainiak gero eta gehiago saiatzen dira publikoaren eztabaidetan parte hartzen, esandakoak beraien enpresetako ekimenekin zerikusi gutxi izan arren.

 

Nola aipatu

Iturregui, L., Pérez, J. Ángel, & Marauri, I. (2015). Irudia, zerbitzuak, eztabaidak … zer bilatu eta eskaintzen dute tuiteatzen duten enpresek? Twitterren aktiboenak diren konpainien analisia. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 19(36). https://doi.org/10.1387/zer.13496
Abstract 319 | PDF (Español) Downloads 269

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak