Ingurumenaren gaia hedabide-hezkuntzan: lortu beharreko erronka
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
23-01-2015
Fernando Tucho
Maria-Jose Masanet
Saúl Blanco
Laburpena
Artikulu honek aditu latin-amerikarrek Hedabide Hezkuntzan (HH) ingurumenaren gaiari eskaintzen dioten balioan zentraturiko analisi bat aurkezten du, ikerketa esploratorio bezala. Horretarako, ikerketako lagin bezala hartzen dira gaian erreferentzia diren biltzar eta aldizkari latin-amerikarrak, eta eduki analisia eta inkesta soziologikoa konbinatzen dituen metodologia erabili da. Emaitzak adierazgarriak dira: HHn adituek ez dute nabarmentzen ingurumenaren gaia, ez haien argitalpenetan ezta egunerokotasunean ere, baina horren garrantziaren jakitun dira.
Nola aipatu
Tucho, F., Masanet, M.-J., & Blanco, S. (2015). Ingurumenaren gaia hedabide-hezkuntzan: lortu beharreko erronka. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 19(36). https://doi.org/10.1387/zer.13502
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press