Ingurumenaren gaia hedabide-hezkuntzan: lortu beharreko erronka

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 23-01-2015
Fernando Tucho Maria-Jose Masanet Saúl Blanco

Laburpena

Artikulu honek aditu latin-amerikarrek Hedabide Hezkuntzan (HH) ingurumenaren gaiari eskaintzen dioten balioan zentraturiko analisi bat aurkezten du, ikerketa esploratorio bezala. Horretarako, ikerketako lagin bezala hartzen dira gaian erreferentzia diren biltzar eta aldizkari latin-amerikarrak, eta eduki analisia eta inkesta soziologikoa konbinatzen dituen metodologia erabili da. Emaitzak adierazgarriak dira: HHn adituek ez dute nabarmentzen ingurumenaren gaia, ez haien argitalpenetan ezta egunerokotasunean ere, baina horren garrantziaren jakitun dira.

 

Nola aipatu

Tucho, F., Masanet, M.-J., & Blanco, S. (2015). Ingurumenaren gaia hedabide-hezkuntzan: lortu beharreko erronka. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 19(36). https://doi.org/10.1387/zer.13502
Abstract 284 | PDF (Español) Downloads 205

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak