Teleikusle-haurraren ulermena: Adineko aukerak eta mugak
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
11-04-2011
Lucrezia Crescenzi Lanna
Laburpena
Artikuluak aurkezten du telebista autonomiko batek ordutegi babestuan ematen dituen lau programen eduki-azterketa. Haurrentzako programa bakoitza ikusteko adin eta garapen kognitibo egokiarekin erlazionatu zen. Behaketen erregistroa zein datuen azterketa estatistikoa bideratzeko, behaketa protokolo erdi-egituratua erabili zen. Emaitzek erakutsitakoaren arabera, haurrentzako programa bakoitza ikusteko beharrezko da garapen kognitibo maila batera iristea. Bestalde, maila hori eduki azterketan definitu daiteke.
Nola aipatu
Crescenzi Lanna, L. (2011). Teleikusle-haurraren ulermena: Adineko aukerak eta mugak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(29). https://doi.org/10.1387/zer.1640
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press