Teleikusle-haurraren ulermena: Adineko aukerak eta mugak

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 11-04-2011
Lucrezia Crescenzi Lanna

Laburpena

Artikuluak aurkezten du telebista autonomiko batek ordutegi babestuan ematen dituen lau programen eduki-azterketa. Haurrentzako programa bakoitza ikusteko adin eta garapen kognitibo egokiarekin erlazionatu zen. Behaketen erregistroa zein datuen azterketa estatistikoa bideratzeko, behaketa protokolo erdi-egituratua erabili zen. Emaitzek erakutsitakoaren arabera, haurrentzako programa bakoitza ikusteko beharrezko da garapen kognitibo maila batera iristea. Bestalde, maila hori eduki azterketan definitu daiteke.

Nola aipatu

Crescenzi Lanna, L. (2011). Teleikusle-haurraren ulermena: Adineko aukerak eta mugak. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(29). https://doi.org/10.1387/zer.1640
Abstract 247 | PDF (Español (España)) Downloads 243 PDF Downloads 110 PDF (English) Downloads 109

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak