Sare sozialak, Espainian eta Portugalen informazio-eskaintza zabaltzeko tresna

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 27-05-2016
Berta García Orosa Xosé López García

Laburpena

Artikulu honek aztergai du Espainian eta Portugalen ziber-komunikabideek nolako joerak izan dituzten berrikuntzaren alorrean. Horretarako, azken urteotan garrantzi handiena izan duten tresnetako bat erabili da: sare sozialak. Frogak bi teknika erabiliz eskuratu ziren: komunikabideen arduradunei egindako elkarrizketa sakonak eta ziber-komunikabideen edukien azterketa. Joerek adierazten dutenez, sare sozialak ekoizpenaren fase guztietan erabiltzen dira, baina bereziki banaketaren garaian dira funtsezkoak. Beraz, ikus daiteke kazetaritza egokitu egiten dela hartzaileen parte-hartzearekin mezuak hedatzeko eta sortzeko aukera berrietara.

Nola aipatu

García Orosa, B., & López García, X. (2016). Sare sozialak, Espainian eta Portugalen informazio-eskaintza zabaltzeko tresna. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 21(40). https://doi.org/10.1387/zer.16416
Abstract 662 | PDF (Español) Downloads 731

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
CERVIÑO, Beatriz (2013). El uso de las redes sociales como fuente de información para periodistas. Barcelona: Universidad Autónoma. Trabajo de fin de Máster. Accesible http://www.recercat.net/bitstream/handle/2072/216886/Versión%20digital%20del%20trabajo.pdf?sequence=1. Consulta para este trabajo: 15 de febrero de 2015.

HERRERO, Eva (2013). Periodistas y redes sociales en España. Del 11M al 15M (2004-2011). Getafe: Universidad Carlos III. Tesis doctoral. Accesible en: -archivo.uc3m.es/handle/10016/17648. Consulta para este trabajo: 15 de febrero de 2015.

LÓPEZ, Xosé; ALONSO, Sara (2013). Los periódicos gallegos en las redes sociales virtuales: presencia y posicionamiento en el nuevo escenario comunicativo. En: Estudios sobre el mensaje periodístico, vol 19, nº 2, pp. 1001-1016.

NOGUERA, José Manuel (2010). Redes sociales como paradigma periodístico. Medios españoles en Facebook. En: Revista Latina de Comunicación Social, nº 65, pp. 176-186. Accesible en:
http://www.revistalatinacs.org/10/art/891_UCAM/13_JM_Noguera.html. Consulta para este trabajo: 15 febrero de 2015.
DOI: 10.4185/RLCS–65–2010–891–176–186.

ROST, Alejandro (2012). Modelos de uso y gestión de redes sociales en el Periodismo. Comunicación presentada en el IV Congreso Internacional de ciberiodismo y web 2.0. Accesible en: https://www.academia.edu/2762807/Modelos_de_uso_y_gesti%C3%B3n_de_redes_sociales_en_el_periodismo. Consulta para este trabajo: 15 febrero de 2015.

VELOSO, Ana Sofía (2015). O uso das redes sociais por jornalistas em Portugal. Sur le journalisme, About journalism, Sobre jornalismo, vol. 4, nº 1. Accesible en http://surlejournalisme.com/rev/index.php/slj/article/view/204/90. Consulta para este trabajo: 15 de febrero de 2015.

VV.AA. (2014): La Sociedad de la Información en España 2013. Madrid: Fundación Telefónica/Ariel Comunicación. Accesible en: http://www.fundaciontelefonica.com/arte_cultura/publicaciones-listado/pagina-item-publicaciones/?itempubli=261. Consulta para este trabajo: 15 de febrero de 2015.

WILLNAT, Lars; WEAVER, David H. (2014). The American Journalist in the Digital Age. Indiana: School of Journalism. Indiana University. Accesible en: http://news.indiana.edu/releases/iu/2014/05/2013-american-journalist-key-findings.pdf. Consulta para este trabajo: 24 de enero de 2015.
Atala
Artikuluak