Galiziako azoka profesionalak: harreman publikoetako gertaerak «below the line» komunikazio-ekintzen adibide gisa

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 11-04-2011
Ana Belén Fernández Souto Montse Vázquez Gestal

Laburpena

Artikulu honek turismoa sustatzeko komunikazio-ekintzak eta harreman publikoetako ezohizkoak aztertzen ditu, Galiziako Xuntak diruz lagundutako ikerketa batetik abiatuta. Ikerketak Galiziako azoken arloaren erradiografia egitea eta honelako komunikazio-ekintzak nola egituratzen diren ezagutzea ditu helburu. Hemendik abiatuta, elkargune hauen planifikazioa eta egitea komunikazioaren eta harreman publikoen ikuspuntutik ezagutu nahi du, horretarako aldagai ezberdinak aztertuz, hala nola, sustatzaileak, gertaeraren jasotzaile nagusiak, berauen oihartzun mediatikoa, etab.

Metodologiari dagokionez, lehen mailako iturriak (azoka-barrutiak, enpresa antolatzaileak, erakunde publikoak zein pribatuak…), elkarrizketa pertsonalak eta Galiziako public affairs eta berauen planifikazio eta egiteari buruzko hustuketa bibliografikoa erabili ditu.

Nola aipatu

Fernández Souto, A. B., & Vázquez Gestal, M. (2011). Galiziako azoka profesionalak: harreman publikoetako gertaerak «below the line» komunikazio-ekintzen adibide gisa. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(29). https://doi.org/10.1387/zer.1656
Abstract 320 | PDF (Español) Downloads 420 PDF Downloads 190 PDF (English) Downloads 203

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala