Kanpo-iragarbidea, intuizioaz haratago

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 11-04-2011
Eva Breva Franch

Laburpena

Tradizionalki kanpo-iragarbideen kudeaketa kudeatzaileen zein erosleen eskarmentu eta intuizioan oinarritu da. Azken urteotan, berriz, erabat aldatu da panorama: alde batetik, ikerketa koalitatibo eta koantitatiboaren ekarpenen eraginaren ondorioz eta, bestetik, sektorearen etengabeko egokitzapena eta bilakaera dela eta. Tresneria, informazio iturriak, profesionalak, ikerlariak, bilakaera, teknologia eta egokitzapena, sarri elkar-lotzen zaizkion hitzak badira ere, kanpo-publizitateak ez du oraingoz bere kokapen naturala aurkitu publizítatearen esparruan. Gauzak horrela, zer dago egiteke kanpo esparruaren kudeaketa hobetzeko?

Nola aipatu

Breva Franch, E. (2011). Kanpo-iragarbidea, intuizioaz haratago. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(29). https://doi.org/10.1387/zer.1658
Abstract 149 | PDF (Español) Downloads 121 PDF Downloads 81 PDF (English) Downloads 66

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak