Kanpo-iragarbidea, intuizioaz haratago
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
11-04-2011
Eva Breva Franch
Laburpena
Tradizionalki kanpo-iragarbideen kudeaketa kudeatzaileen zein erosleen eskarmentu eta intuizioan oinarritu da. Azken urteotan, berriz, erabat aldatu da panorama: alde batetik, ikerketa koalitatibo eta koantitatiboaren ekarpenen eraginaren ondorioz eta, bestetik, sektorearen etengabeko egokitzapena eta bilakaera dela eta. Tresneria, informazio iturriak, profesionalak, ikerlariak, bilakaera, teknologia eta egokitzapena, sarri elkar-lotzen zaizkion hitzak badira ere, kanpo-publizitateak ez du oraingoz bere kokapen naturala aurkitu publizítatearen esparruan. Gauzak horrela, zer dago egiteke kanpo esparruaren kudeaketa hobetzeko?
Nola aipatu
Breva Franch, E. (2011). Kanpo-iragarbidea, intuizioaz haratago. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(29). https://doi.org/10.1387/zer.1658
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press