Showrunner-aren aztarna telebistako fikzio-saioetan: Jenji Kohan-en kasua

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 30-11-2017
María José Higueras Ruiz
Francisco Javier Gómez Pérez

Laburpena

Artikulu honen xedea da Jenji Kohanek Ipar Amerikako telebista-industrian showrunner gisa duen garrantzia aztertzea, ekoizten dituen proiektuetatik haratago estilo pertsonalik ba ote dagoen ikusteko. Xede hori aintzat hartuta, autorearen biofilmografia arakatu dugu, eta Weeds (2005-2012) eta Orange Is The New Black (2013- ) aztertu, ekoizpenaren testuingurua eta narratibaren, estetikaren eta ikus-entzunezko tematikaren elementuak aintzat hartzen dituen metodologia baten bidez. Lortutako emaitzek agerian uzten dute hainbat ezaugarri berdin ageri direla bi telebista-saioetan. Ezaugarri horiek, hain zuzen ere, showrunner-aren ukitua osatzen dute.

Nola aipatu

Higueras Ruiz, M. J., & Gómez Pérez, F. J. (2017). Showrunner-aren aztarna telebistako fikzio-saioetan: Jenji Kohan-en kasua. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 22(43). https://doi.org/10.1387/zer.17822
Abstract 1613 | PDF (Español) Downloads 729 HTML (Español) Downloads 517 XML (Español) Downloads 185

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Atala