Online bide-ojokoen eta mundu birtualen bateratzea: egungo egoera eta erabiltzaileengan eragina
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
07-07-2011
Alfonso González Herrero
Laburpena
Artikulu honek gaur egungo bideo-jokoak Internetera konektatzeko duten gaitasunaren arabera aztertzen ditu, eta baita haien garapen eta eboluzioan "mundu birtualek" (erabiltzaileek euren pertsonaiak aukeratu edo diseinatu egin ditzaketen inguruneak) izan dezaketen eragina ere.
Lan honek online bideo-jokoen eta mundu birtualen eragin negatiboetako batzuk aztertzen ditu, hala nola erabilera-mendekotasuna, errealitaren eta fikzioaren arteko nahasmena, online jazarpena edo bestelako aisialdi aukeren bazterketa. Aurrekoez gain, eragin positibo batzuk nabarmentzen dira ere, sozializazio eragile bezala duten izaera integratzailea kasu.
Nola aipatu
González Herrero, A. (2011). Online bide-ojokoen eta mundu birtualen bateratzea: egungo egoera eta erabiltzaileengan eragina. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(28). https://doi.org/10.1387/zer.2352
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press