Nazioarteko publizitatea: estandarizaziotik moldaketara. Eztabaidaren azterketa teorikoa
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
07-07-2011
Juan Manuel Corbacho
Laburpena
Arlo guztietako aurrerapen teknologikoek eta mugen desagerpen progresiboak panorama geopolitiko eta sozioekonomiko berria ekarri dute, orokorrean globalizazioaren kontzeptuari lotzen dena. Fenomeno hau hainbat arlotan aztertu da, besteak beste soziologian, antropologian, politikan eta komunikazioa. Testuinguru horretan markak eta produktuak beste kultura eta hizkuntza batzuetako publikoarekin komunikatzeko beharra sortu zen, lotura moduan publizitatea erabiliz. Horren ondorioz nazioarteko publizitatea inplementatzeko eraren inguruko eztabaida sortu zen, lan honen ikergaia dena.
Nola aipatu
Corbacho, J. M. (2011). Nazioarteko publizitatea: estandarizaziotik moldaketara. Eztabaidaren azterketa teorikoa. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(28). https://doi.org/10.1387/zer.2360
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press