Gaurko telebistaren spot-aren erritmoa. "Cannes Lions" 2007eko Jaialdiko sarituen ikustentzuteko narratiba eta denborazko kategoriak

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 12-09-2011
José Patricio Pérez Rufí

Laburpena

Artikulu honen helburua telebistako spotaren eraikuntzaren logikak aztertzea da erritmo eta denboraren narrazio mailen harremanak kontutan edukita. Spotaren artikulazio diskurtsiboa mugatzen duten eragile eta funtzioak aztertuko ditugu. Horrela denbora psikologikoaren aztarnaren sormenarekin erlazionatuta dauden narratiba filmikaren faktoreak landuko ditugu. Ikerketa hau egiteko 2007ko Cannes Lions Publizitate Festibaleko telebista iragarki batzuk aztertuko ditugu erritmoaren artikulazioaren gaur eguneko tendentziak detektatzeko.

Nola aipatu

Pérez Rufí, J. P. (2011). Gaurko telebistaren spot-aren erritmoa. "Cannes Lions" 2007eko Jaialdiko sarituen ikustentzuteko narratiba eta denborazko kategoriak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 14(27). https://doi.org/10.1387/zer.2402
Abstract 756 | PDF (Español) Downloads 2780

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak