Markak ala arruntak? Marka framazeutikoen komunikazioa "on line"
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Laburpena
Artikulu honen helburua da komunikazio farmazeutikoaren egora paradoxikoa mahai-gaineratzea. Nahiz eta marken komunikazio eta irudia aktibo oso garrantzitsuak kontsideratuak diren konpainia farmazeutikoen irudi korporatibo sendo bat osatzeko, bestalde, markako produktu farmazeutikoak edo espezialitate farmazeutiko generikoak (generikoak) kontsumatzearen komenentzia eta kontsumitzaileengan duten efektuen inguruko eztabaida publikoak, enpresak eraman ditu bereiztera produktuen markak eta komunikazio korporatiboa. Azterketa kuantitatibo eta kualitatibo bidez, ikerketa honek erakutsi nahi du egoera hau munduko korporazio farmazeutiko nagusien komunikazio ildoan. Horretarako aztertuko dira marka farmazeutikoen komunikazioa aspektu desberdinak, hala nola web orrialdeak, eta komunikatzeko erabiltzen dituzten diskurtso eta baliabideak (erabilgarritasuna, informazioa, interaktibitatea).
Nola aipatu
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
(c) UPV/EHU Press