Markak ala arruntak? Marka framazeutikoen komunikazioa "on line"

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 12-09-2011
Assumpció Huertas Roig Jordi Xifra Triadú

Laburpena

Artikulu honen helburua da komunikazio farmazeutikoaren egora paradoxikoa mahai-gaineratzea. Nahiz eta marken komunikazio eta irudia aktibo oso garrantzitsuak kontsideratuak diren konpainia farmazeutikoen irudi korporatibo sendo bat osatzeko, bestalde, markako produktu farmazeutikoak edo espezialitate farmazeutiko generikoak (generikoak) kontsumatzearen komenentzia eta kontsumitzaileengan duten efektuen inguruko eztabaida publikoak, enpresak eraman ditu bereiztera produktuen markak eta komunikazio korporatiboa. Azterketa kuantitatibo eta kualitatibo bidez, ikerketa honek erakutsi nahi du egoera hau munduko korporazio farmazeutiko nagusien komunikazio ildoan. Horretarako aztertuko dira marka farmazeutikoen komunikazioa aspektu desberdinak, hala nola web orrialdeak, eta komunikatzeko erabiltzen dituzten diskurtso eta baliabideak (erabilgarritasuna, informazioa, interaktibitatea).

Nola aipatu

Huertas Roig, A., & Xifra Triadú, J. (2011). Markak ala arruntak? Marka framazeutikoen komunikazioa "on line". Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 14(27). https://doi.org/10.1387/zer.2632
Abstract 401 | PDF (Español) Downloads 334

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak