Ikasleak ICT-en erronkaren aurrean uniberstitatean. Moodle eta eKasi Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatean (Euskal Herriko Unibertsitatea)

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 12-09-2011
Flora Marín Murillo José Ignacio Armentia Vizuete

Laburpena

Europako Goi Mailako Irakaskuntza Gunerako egokitzapenak hainbat aldaketa behar du ikasketa prozesuan. Aipatu aldaketa hauek eragin zuzena izango dute bai ikasleengan, baita bere gaitasunetan ere. Artikulu honetan Euskal Herriko Unibertsitateko Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatean garatutako ikerketa baten emaitzak jasotzen dira. Bertan, ikasleek Moodle eta eKasi bezalako irakaskuntzarako plataformeei buruzko pertzepzioa aztertzen da. Testuinguru berri honen barruan, ikasleek Komunikaziorako Teknologia Berriekin duten harremana finkatu eta neurtu nahi dugu, euren lehentasunak eta itxaropenak azpimarratuz.

Nola aipatu

Marín Murillo, F., & Armentia Vizuete, J. I. (2011). Ikasleak ICT-en erronkaren aurrean uniberstitatean. Moodle eta eKasi Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatean (Euskal Herriko Unibertsitatea). Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 14(27). https://doi.org/10.1387/zer.2638
Abstract 1387 | PDF (Español) Downloads 639

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak