Ikasleak ICT-en erronkaren aurrean uniberstitatean. Moodle eta eKasi Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatean (Euskal Herriko Unibertsitatea)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
12-09-2011
Flora Marín Murillo
José Ignacio Armentia Vizuete
Laburpena
Europako Goi Mailako Irakaskuntza Gunerako egokitzapenak hainbat aldaketa behar du ikasketa prozesuan. Aipatu aldaketa hauek eragin zuzena izango dute bai ikasleengan, baita bere gaitasunetan ere. Artikulu honetan Euskal Herriko Unibertsitateko Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatean garatutako ikerketa baten emaitzak jasotzen dira. Bertan, ikasleek Moodle eta eKasi bezalako irakaskuntzarako plataformeei buruzko pertzepzioa aztertzen da. Testuinguru berri honen barruan, ikasleek Komunikaziorako Teknologia Berriekin duten harremana finkatu eta neurtu nahi dugu, euren lehentasunak eta itxaropenak azpimarratuz.
Nola aipatu
Marín Murillo, F., & Armentia Vizuete, J. I. (2011). Ikasleak ICT-en erronkaren aurrean uniberstitatean. Moodle eta eKasi Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatean (Euskal Herriko Unibertsitatea). Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 14(27). https://doi.org/10.1387/zer.2638
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press