Publizitatearen profesionalak Euskal Autonomia Erkidegoan: gaitasun teknikoaren arloak eta prestakuntza-beharrak

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 12-09-2011
Sergio Monge Benito Joseba Andoni Etxebarria Gangoiti

Laburpena

Ikerlan honek publizitatearen sektoreko euskal profesionalek beren eguneroko eginbeharrekin lotzen diren ezagutza-arlo desberdinak direla-eta dituzten jarrerak aztertzen ditu, baita epe labur-ertainean (5 urte) dituzten prestakuntza-asmoak ere. Halaber, ikerlanak beren eguneroko lanerako hobekien estimatzen dituzten gaitasunak identifikatzen ditu eta ikastetxeek hezkuntza iraunkorraren eskaintza egiteko orduan zein esparru eskaini behar duten iradokitzen du.

Ikerlan honek ikasketa-planen eta profesionalentzako ikastaroen eskaintza zehazteko asmoan publizitatearen sektoreko unibertsitateek eta beste ikastetxeek duten jakinminari erantzuten dio. Ikerlanaren emaitzen bidez xede-merkatu baten joerak ezagutu ditugu: Euskal Autonomia Erkidegoko (EAE) publizitatearen sektorekoa, hain zuzen ere.

Nola aipatu

Monge Benito, S., & Etxebarria Gangoiti, J. A. (2011). Publizitatearen profesionalak Euskal Autonomia Erkidegoan: gaitasun teknikoaren arloak eta prestakuntza-beharrak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 14(27). https://doi.org/10.1387/zer.2640
Abstract 304 | PDF (Español) Downloads 234

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak