Albiste-gai berriak 2004.ko hauteskunde orokorretan. Meta-estalduraren agerpena prentsa espainarrean
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
13-09-2011
María Luisa Humanes
Laburpena
Artikulu honetan, egunkari espainiarretako hauteskunde-informazioan gero eta garrantzi handiagoa hartzen ari den meta-estalduraren gaia da ikergaia. Alegia, hedabideek, harreman publikoek eta marketing politikoak sortutako gertakizunek kanpainan jokatzen duten papera deskribatzen duten albisteak aztertzen dira. El País, Abc eta El Mundo egunkariek 2004. urteko hauteskunde-kanpainari eskeintako atalen eduki-azterketa burutu dugu. Aldi berean, meta-estaldura eta kanpainako gaien arteko harremanean arakatu nahi izan dugu, alegia, hauteskunde-informazioan zeintzu gai lotu diren hedabideekin edota publizitate politikoarekin.
Nola aipatu
Humanes, M. L. (2011). Albiste-gai berriak 2004.ko hauteskunde orokorretan. Meta-estalduraren agerpena prentsa espainarrean. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 14(26). https://doi.org/10.1387/zer.2758
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press