Indarkeria sinbolikoa, mediasfera eta tekno-merkataritzako logika
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
13-09-2011
Antonio Fernández Vicente
Laburpena
Gure helburua mediasfera borondatezko mirabetza iturria dela salatzea da. Barneratutako boterea da, inoiz ez agerikoa, ez eta aurretik zehaztutako estrategiak zuzendutakoa ere. Pierre Bourdieu-ren lanetatik abiatuta, zera argitu nahi dugu: nola narrazio-egituren errepikapenen bidez –albistegietan, adibidez– neoliberalismoak berezkoa duen tekno-merkataritzako antolamendua naturalitzatzen den.
Nola aipatu
Fernández Vicente, A. (2011). Indarkeria sinbolikoa, mediasfera eta tekno-merkataritzako logika. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 14(26). https://doi.org/10.1387/zer.2764
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press