Lurralde-identitatea eta turismoaren sustapena: gertakizunen antolaketa, lurraldearen marka-irudia sortu, finkatu eta hedatzeko estrategia gisa

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 13-09-2011
Mònika Jiménez Morales Jordi de San Eugenio Vela

Laburpena

Gertakizun baten antolaketa paradigmatikoa da in situ bizi izandako lurraldeirudien eraikuntza-prozesuan. Parte-hartzaileen imaginario kolektiboan finkatzeko helburuaz antolatutako gertakizunak direla eta, fabrikatutako lurralde-irudiek –turistikoak zein bestelakoak– sustapen turistikorako alternatiba bitxia planteatzen dute, gertakizunaren kudeaketa-estrategian bertan dagoena.

Izan ere, gertakizunak, berez, lurraldearen sustapenerako estrategia garrantzitsua adierazten du; are gehiago, irudien katalizatzaile ere bihur daiteke, eta bere osotasunean hiri-marka bat finkatzeko gai diren imaginarioak sor ditzake. Artikulu honetan, identitate-posizionamenduari eta lurralde-sustapenari dagokienean, gertakizun baten antolaketak eskeintzen dituen aukerak ezagutarazten dira.

Nola aipatu

Jiménez Morales, M., & de San Eugenio Vela, J. (2011). Lurralde-identitatea eta turismoaren sustapena: gertakizunen antolaketa, lurraldearen marka-irudia sortu, finkatu eta hedatzeko estrategia gisa. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 14(26). https://doi.org/10.1387/zer.2776
Abstract 1450 | PDF (Español) Downloads 1529

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak