Giza faktoreen eragina publizitate-agentzietako sormenean
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
31-10-2011
Cristina Etayo Pérez
Jorge del Río Pérez
Laburpena
Sormena funtsezko faktorea da publizitate-industrian, agentziek eskaintzen duten zerbitzuaren kalitatea zuzenki islatzen baitu. Lan honen helburua publizitateagentzietako sormen-zuzendarien ardura zuzenekoak diren aldagai multzo batek sormenean duen eragina aztertzean datza. Zehazki, aztertu egiten da nola sormentaldeen egiturak, enplegatuak motibatzeko erek eta sormen-sailean gertatutako istiluen kudeaketak sortutako sormen-mailan eragina baduten. Lanak espainiar publizitate-agentziarik garrantzitsuenetako sormen-zuzendari lagin bati eginiko zuzeneko elkarrizketetan izan zuen abiapuntu.
Nola aipatu
Etayo Pérez, C., & del Río Pérez, J. (2011). Giza faktoreen eragina publizitate-agentzietako sormenean. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 13(25). https://doi.org/10.1387/zer.3588
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press