La autorreferencia como estrategia de promoción: Periodismo o publicidad
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
02-11-2011
Marina Santín Durán
Laburpena
Albistearen protagonistatzat komunikabideak dituzten informazioak gero eta ohikoagoak dira. Edukin autorreferentzialen presentzia ez da berez arazo bat, arazoa agertzen da autorreferentzia hau informaziokoak ez diren interesen zerbitzuan dagoenean. Egunkariek, batzuetan, erredazkio-azala erabiltzen dute autopromozionatzeko, egunkarian eskaintzen diren produktuak edota gehigarrien edukinak ezagutarazteko informazioak erabiliz. Informazio autorreferentzial hauek erakusten dute nola komunikazioaren sektorean gero eta lehiakortasun gehiago dagoen eta kontzentrazio mediatikoaren prozesuek ezabatzen duten informazioa eta publizitatea bereizten duen muga. Artikulu honek ABC, El País eta El Mundo egunkarietan agertutako informazio autorreferentzialak aztertu zituen ikerketaren emaitzak.
Nola aipatu
Santín Durán, M. (2011). La autorreferencia como estrategia de promoción: Periodismo o publicidad. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 11(20). https://doi.org/10.1387/zer.3758
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press