La autorreferencia como estrategia de promoción: Periodismo o publicidad

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 02-11-2011
Marina Santín Durán

Laburpena

Albistearen protagonistatzat komunikabideak dituzten informazioak gero eta ohikoagoak dira. Edukin autorreferentzialen presentzia ez da berez arazo bat, arazoa agertzen da autorreferentzia hau informaziokoak ez diren interesen zerbitzuan dagoenean. Egunkariek, batzuetan, erredazkio-azala erabiltzen dute autopromozionatzeko, egunkarian eskaintzen diren produktuak edota gehigarrien edukinak ezagutarazteko informazioak erabiliz. Informazio autorreferentzial hauek erakusten dute nola komunikazioaren sektorean gero eta lehiakortasun gehiago dagoen eta kontzentrazio mediatikoaren prozesuek ezabatzen duten informazioa eta publizitatea bereizten duen muga. Artikulu honek ABC, El País eta El Mundo egunkarietan agertutako informazio autorreferentzialak aztertu zituen ikerketaren emaitzak.

Nola aipatu

Santín Durán, M. (2011). La autorreferencia como estrategia de promoción: Periodismo o publicidad. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 11(20). https://doi.org/10.1387/zer.3758
Abstract 1379 | PDF (Español) Downloads 626

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak