El proceso de mediatización de la telefonía móvil: de la interacción al consumo cultural
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
02-11-2011
Juan Miguel Aguado
Inmaculada J. Martínez
Laburpena
Teknologia digitalen gizarte-eraginei buruzko ikerkuntza dela-eta, telefonia mugikorrak izan ohi du bigarren mailako interesa. Beste alde batetik, bere ezarpena azkartasun, zabaltasun eta intentsitatez egin da. Merkatutik ezarritako teknologia bada ere, erabilera zabalak eraldatze ekonomiko zein sozial asko ekarri ditu. Eraldaketa horren garratzia dela-eta translokalizazioak (bidaltzen denean esparru zabal edo bide osoan zehar konektatuta egoteko aukera) eta formatu zein zerbitzuen integrazio konbergenteak (Internet, telebista) markatutako mediatizazio-prozesu batez hitz egin dezakegu. Artikulu honetan errelebantzia gehien duten inplikazioetan zeharko ibilbide bat proposatzen dugu, konbergentzia teknologikotik, zerbitzuen dibertsifikaziotik eta bere ezarpenatik eratorritako eraldatze sozialetik batik bat.
Nola aipatu
Aguado, J. M., & Martínez, I. J. (2011). El proceso de mediatización de la telefonía móvil: de la interacción al consumo cultural. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 11(20). https://doi.org/10.1387/zer.3770
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press