La gestión de conflictos potenciales como estrategia de comunicación corporativa: el caso Microsoft
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
08-11-2011
Jordi Xifra
Laburpena
Organizazioek publiko ezberdinei zuzenduriko komunikazio politikoaren ekintzak sustatu eta berauetan parte hartzen dute: legegileak, funtzionario gorenak, presio-taldeak edo kazetariak. Enpresariek beren organizazioen inguruko dinamika politikoa gero eta gehiago kontuan hartzen dute. Korporazio-komunikazioa –harreman publikoen bitartez– prentsa-estrategiak, lobbying delakoa eta defentsa-publizitatea dira organizazioetan nagusi diren koaliziek bultzatutako komunikazio politikoaren ekintza eta formetako asko. Hala ere, azken urteotan, balizko gatazken kudeaketa, korporazio-komunikazioaren forma hauen tekniketan parte hartzen dute, enpresen garapenerako kalterik izan daitezkeen gai publiko eta politikoetara aurrikusi eta moldatzeko komunikazio-estrategia gisa. Microsoft-ek gobernu estatubatuarrarekin eta Europar Batasunarekin izan duen gatazka oso esanguratsua da organizazioak aktore político gisa azaltzen duten komunikazio-forma berria adierazteko.
Nola aipatu
Xifra, J. (2011). La gestión de conflictos potenciales como estrategia de comunicación corporativa: el caso Microsoft. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 10(18). https://doi.org/10.1387/zer.3920
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press