Abundancia audiovisual y compra virtual: usos del comercio electrónico entre los abonados a la televisión digital

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 08-11-2011
Carmelo Garitaonandía Emilio Fernández Peña José Oleaga

Laburpena

Lan hau zelai-ikerketa baten emaitzetan oinarritzen da, Espaniako bost hiritan ordaindu bidezko telebista multikanalaren (Digital+ eta zuntz bidezko operatzaileak) 24 urte gorako 560 erabiltzaileei egindakoa. Inkesta 2004ko ekaina eta maiatzean. Komertzio elektronikoaren oso baxua da (%7,7) erabilera telebista digitalaren abonatuen artean, etxebizitzetan oraindik Interneterako konexioak eskasak direlako eta erosketa tradizionalaren usadioak oso errotuta daudelako, batez ere produktuak bertan probatzeko aukera. Komertzio elektronikoa erabiltzeko arrazoi nagusiak erosketa egiteko erraztasuna (% 47,4) eta erosotasuna (% 28,9) dira. Etxebitzako ekipamendu elektronikoari dagokionez eta analisi multibariante bat erabiliz komertzio elektronikoaren erabilerari buruzko prediktore batzuk aurkitu ditugu. Garrantziaren arabera, hauexek dira: CD grabatzaile/erreproduzitzaile bat edukitzea eta etxebizitzetan banda zabaleko eta modem bidezko Interneterako konexioa. Teknologiekin loturiko erabilera eta jarreten kasuan, posta elektronikoaren erabilerari buruzko prediktoreak honako hauek dira: azken astean posta elektronikoa erabili izana, asteburuetako telebista-kontsumoa, azken asteko Internet-erabilera eta, azkenik, ordaindu bidezko telebista multikanalaren kontsumoan kanal-eskaintza handiagoa.

Nola aipatu

Garitaonandía, C., Fernández Peña, E., & Oleaga, J. (2011). Abundancia audiovisual y compra virtual: usos del comercio electrónico entre los abonados a la televisión digital. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 10(18). https://doi.org/10.1387/zer.3930
Abstract 233 | PDF (Español) Downloads 217

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak