Gazteak eta telebista 2010n, ohituren aldaketa

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 17-02-2012
Nereida López Vidales Patricia González Aldea Elena Medina de la Viña

Laburpena

Tradizionalki Informazioaren kontzeptuarekin loturiko mass-medien ereduaren aurka, gaurko Informazio Gizarteak entretenimenduren beharraren maila igotzen du; horrek ekarri ahal du balio- eta erreferente-aldaketa gazteentzat. Ikerketa askok azpimarratzen dute gazteak komunikabide tradizionaletatik urrundu direla Interneten alde. Ikerketa horietan guztietan azaltzen da nola azken urteotan prentsa, aldizkariak, zinema, irratia eta telebista entzule gazteak galtzen ari direla. Gauzak horrela, bi galdera sortzen dira: Kontsumo-eredua aldatzen ari da? Belaunaldi berriek badute beste proposamenik?

Nola aipatu

López Vidales, N., González Aldea, P., & Medina de la Viña, E. (2012). Gazteak eta telebista 2010n, ohituren aldaketa. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 16(30). https://doi.org/10.1387/zer.4793
Abstract 3830 | PDF () Downloads 1832 PDF (Español) Downloads 1444

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak