Gazteak eta telebista 2010n, ohituren aldaketa
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
17-02-2012
Nereida López Vidales
Patricia González Aldea
Elena Medina de la Viña
Laburpena
Tradizionalki Informazioaren kontzeptuarekin loturiko mass-medien ereduaren aurka, gaurko Informazio Gizarteak entretenimenduren beharraren maila igotzen du; horrek ekarri ahal du balio- eta erreferente-aldaketa gazteentzat. Ikerketa askok azpimarratzen dute gazteak komunikabide tradizionaletatik urrundu direla Interneten alde. Ikerketa horietan guztietan azaltzen da nola azken urteotan prentsa, aldizkariak, zinema, irratia eta telebista entzule gazteak galtzen ari direla. Gauzak horrela, bi galdera sortzen dira: Kontsumo-eredua aldatzen ari da? Belaunaldi berriek badute beste proposamenik?
Nola aipatu
López Vidales, N., González Aldea, P., & Medina de la Viña, E. (2012). Gazteak eta telebista 2010n, ohituren aldaketa. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 16(30). https://doi.org/10.1387/zer.4793
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press