Publizitate-lanbidearen erronkak : plangintza estrategikotik egindako ekarpenak

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 01-10-2012
José Fernández Cavia Cristina Sánchez Blanco

Laburpena

Publizitateak egun bizi duen ziurgabetasun testuinguruan, begibistakoa da beharrezkoa dela publizitate-negozioaren berdefinizioa, azken urteotan kontsumitzailea komunikazio komertzialaren protagonista bilakatu delarik. Zentzu honetan, oso garrantzitsua da plangintza estrategikoan aritzen direnek sektoreari egin dioten ekarpena, publizitate-agentzian kontsumitzailearen nagusitasuna zaintzeaz arduraten baitira. Artikulu honek maila teorikoko zein lanbide-errealitateari aplikatutako hausnarketa izan nahi du, publizitate-lanbideak dituen erronkei buruz eta plangintza estrategikotik abiatuta publizitate-industriak egin beharreko aldaketen norabidea zehazten laguntzeko.

Nola aipatu

Fernández Cavia, J., & Sánchez Blanco, C. (2012). Publizitate-lanbidearen erronkak : plangintza estrategikotik egindako ekarpenak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 17(32). https://doi.org/10.1387/zer.6554
Abstract 514 | PDF (Español) Downloads 810

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak