Publizitate-lanbidearen erronkak : plangintza estrategikotik egindako ekarpenak
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
01-10-2012
José Fernández Cavia
Cristina Sánchez Blanco
Laburpena
Publizitateak egun bizi duen ziurgabetasun testuinguruan, begibistakoa da beharrezkoa dela publizitate-negozioaren berdefinizioa, azken urteotan kontsumitzailea komunikazio komertzialaren protagonista bilakatu delarik. Zentzu honetan, oso garrantzitsua da plangintza estrategikoan aritzen direnek sektoreari egin dioten ekarpena, publizitate-agentzian kontsumitzailearen nagusitasuna zaintzeaz arduraten baitira. Artikulu honek maila teorikoko zein lanbide-errealitateari aplikatutako hausnarketa izan nahi du, publizitate-lanbideak dituen erronkei buruz eta plangintza estrategikotik abiatuta publizitate-industriak egin beharreko aldaketen norabidea zehazten laguntzeko.
Nola aipatu
Fernández Cavia, J., & Sánchez Blanco, C. (2012). Publizitate-lanbidearen erronkak : plangintza estrategikotik egindako ekarpenak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 17(32). https://doi.org/10.1387/zer.6554
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press