Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 2018-03-22
Nerea Agirre Ahots Lejardi Agurtzane Martinez Elena Lopez de Arana Mariam Bilbatua

Laburpena

Jarraian aurkeztuko den berrikuntza esperientziak irakasleen formazio planaren baitan ezagutza eraikitzeko hausnarketan oinarritutako testuinguruak sortzea du xede. Batetik, irakasle graduko Practicumeko ikasleengan beraiek praktikan bizitako egoera  errealetan ardazturiko hausnarketa sustatuz; bestetik, irakasle-gai horien artean, eta euren tutoreen laguntzaz, hausnarketa partekatuan oinarritutako formatuak egituratuz; eta hirugarrenik, hausnarketa elkarlanean burutzen den jardueraren ondorioa izan dadin bultzatuz.        

                                                        

GAKO-HITZAK: Unibertsitate-hezkuntza, irakasleen hasierako formazioa, practicum, hausnarketa partekatua, tutorearen laguntzak, ikaskuntza komunitatea.

Nola aipatu

Agirre, N., Lejardi, A., Martinez, A., Lopez de Arana, E., & Bilbatua, M. (2018). Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean. Tantak. EHUko Hezkuntza Aldizkaria., 29(2). https://doi.org/10.1387/tantak.17666
Abstract 300 | PDF Downloads 456

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak