Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Published
2018-03-22
Nerea Agirre
Ahots Lejardi
Agurtzane Martinez
Elena Lopez de Arana
Mariam Bilbatua
Abstract
Jarraian aurkeztuko den berrikuntza esperientziak irakasleen formazio planaren baitan ezagutza eraikitzeko hausnarketan oinarritutako testuinguruak sortzea du xede. Batetik, irakasle graduko Practicumeko ikasleengan beraiek praktikan bizitako egoera errealetan ardazturiko hausnarketa sustatuz; bestetik, irakasle-gai horien artean, eta euren tutoreen laguntzaz, hausnarketa partekatuan oinarritutako formatuak egituratuz; eta hirugarrenik, hausnarketa elkarlanean burutzen den jardueraren ondorioa izan dadin bultzatuz.
GAKO-HITZAK: Unibertsitate-hezkuntza, irakasleen hasierako formazioa, practicum, hausnarketa partekatua, tutorearen laguntzak, ikaskuntza komunitatea.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Issue
Section
Papers