Publizitatea eta kultura: protestaren merkaturatzea

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 17-02-2012
Pau Salvador i Peris

Laburpena

Artikulu honek kontsumo sistema batek haren kultur nagusitasuna desafiatu zuten aurkako diskurtsoak eta prozedurak bereganatzeko erabiltzen dituen mekanismoak aztertzen ditu. Kontsumo gizartea berritasunez eta etengabeko aldaketez elikatzen da, gauza guztiek, funtsean, berdin jarrai dezaten. Ezaugarri honek objektu eta sinbolo kontraesankorren kokapena azaltzen du testuinguru berri batean esanahi berri bat emateko. Kultur promozionala plataforma pribilegiatu bat da gizarte talde desberdinen espresiobideak ikusteko. Tentsio dialektiko bat agerian geratzen da horrela kontsumo masibora birziklatutako espresiobide zahar eta kontrako jarrerei zentzua emango dieten kultur adierazkortasun bide berriak bilatzeko modu sortzailearen artean.

Nola aipatu

Salvador i Peris, P. (2012). Publizitatea eta kultura: protestaren merkaturatzea. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 16(30). https://doi.org/10.1387/zer.4813
Abstract 735 | PDF (Español) Downloads 589

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak