La personalización en la prensa digital española una excusa rentable

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 08-11-2011
Mónica Ramírez Acevedo

Laburpena

Internet-ek, gaur egun, internauta bakoitzari informatzeko aukera eskaintzen dio, modu esklusibo batean, bere nahi eta gustuen esferaren barruan dauden alderdi guztien gainean. Sareak, teknologikoki, prentsa-komunikabideetako informazioa, ale bakarreko egunkari moduan orain arte, pertsonalizatzeko asmoa posible egin du. Neure-egunkari gisa ezagutzen da, daily-me-ren itzulpena, M.I.T.-eko Media Lab-eko zuzendaria den Nichola Negropontek proposatutako eredua. Lan honek 2002. eta 2004. urteen artean burututako ikerketaren berri ematen du. Ikerketa hura Espainiako prentsaren argitalpen digitalen edukinen pertsonalizaziobaliabide ezberdinen eskaintzari buruzkoa. Horretarako Interneten dauden bederatzi komunikabide, audientzia gehien dutenak, aukeratu ziren. Arlo estatal, autonomiko eta espezializatuko komunikabideak dira. Laburbilduz, Interneten dagoen Espainiako prentsak, eredu estatubatuarrean inspiraturik, urte batzuk daramatza à la carte-ko egunkari bat promozionatzen, beren webgunen garatutako edukinetan oinarrituz, batik bat. Zerbitzu hau oraindik daily-me-tik oso urrun dago eta, hemen aurkezten dugun ikerketa hone emaitzen arabera, kazetaritzaenpresen merkatal interesi zerbitzu eman dio.

Nola aipatu

Ramírez Acevedo, M. (2011). La personalización en la prensa digital española una excusa rentable. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 10(18). https://doi.org/10.1387/zer.3928
Abstract 198 | PDF (Español) Downloads 335

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak