Munduko Foro Sozialaren estaldura informatiboa eta ikusgarritasun mediatikoa gero eta transnazionalizatuagoa den eremu publikoan
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Laburpena
2009ko abenduan, Belém de Parán (Brasil) ospatutako Munduko Foro Soziala (MFS) nazioarteko fenomeno politiko eta mediatikoa bilakatu zen, gero eta transnazionalizatuagoa den eremu publikoan. Hala ere, nazio desberdinetako egunkariek daukaten jarrera ideologikoaren arabera emaniko tratamendu informatiboa berezitua da eta ondorioz Foroari eskaintzen dioten ikusgarritasuna eta erakusten duten testuinguruak enpresa informatiboaren ildo editorialaren eta estrategia ekonomikoaren arabera eraikitzen dute. Ikerketa honek dinamika informatibo hauek azaldu nahi ditu beti ere eragile politiko ezkonbentzionala den MFSaren bisibilitate publikoaren prozesuan, lau herrialdeetako (Espainia, Frantzia, Ekuador eta Argentina) on-line eta paperezko 12 egunkarien edizioak aztertuz.
Nola aipatu
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
(c) UPV/EHU Press