Sare Sozialak irrati espainiarrean. Facebook, Twitter eta Community managament-a
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
26-12-2013
Palma Peña
Alberto Pascual
Laburpena
Sare sozialak 2009-10 denboraldian hasiko dira irrati espainiarrean presentzia izaten, entzuleekin harremana errotik eraldatuz eta emisioa nabarmen aberastuz. Ikerketa honen helburua komunikabideen arteko sinbiosi honen fruituak eta informazio orokorreko kate ezberdinek tresna berri hauetaz baliatzeko dituzten modu anitzak aztertzea da. Erabilera honen aldeko apustu argi baina hasiberria hautematen dugu, eta Facebook-en nagusitasuna Twiter-ekiko, bi plataforma erabilienen artean. Irrati emisoretan sare sozialak maneiatzen dituztenen perfilari dagokionez, community management gisa trebakuntza espezifikorik ez dutela ikusi da.
Nola aipatu
Peña, P., & Pascual, A. (2013). Sare Sozialak irrati espainiarrean. Facebook, Twitter eta Community managament-a. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 18(35). https://doi.org/10.1387/zer.10677
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press