Hipertestua, multimedia zein interaktibitatearen erabilera kazetaritza digitalean: kalitate ranking-aren proposamen metodologikoa
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
23-01-2015
Joan Francesc Fondevila
Laburpena
Heldutasuna bereganatzeko igarotako urteak eta gero, hedabide digitalak modu arrunt nahiz arrazoizkoago batean erabiltzen hasiko dira paperezko prentsatik bereizten dituzten oinarrizko hiru elementuak: hipertestualitatea, multimedia eta interaktibitatea. Hiru tresna horiek, banan-banan edo oro har harturik ikertu ostean –hainbat eremutan–, kalitate ranking metodologia baten sorrera planteatzen dugu artikulu honetan, medio ezberdinak balioztatu eta sailkatzeko. Proposatutako baremoek, 1-5eko eskalak jarriki, bukaerako kalifikazio objektibizatzaile bat dakarte, kazetaritza praxia hobetzeko zeregin nagusia oinarri izanik.
Nola aipatu
Fondevila, J. F. (2015). Hipertestua, multimedia zein interaktibitatearen erabilera kazetaritza digitalean: kalitate ranking-aren proposamen metodologikoa. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 19(36). https://doi.org/10.1387/zer.13488
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Copyright Information